DEAR MONDAY, I BREAK UP

Ååh vad jag vill ha en hund,herrigud så himla söta.Ska absolut skaffa mig en när jag flyttar hemifrån.
Känslan att vakna upp då mamma ropa,herrigud ville bara dö,påriktit.Plåga mig igenom en skoldag med 2 timmargymnastik som faktsikt gick bättre än jag trodde och några andra timmar.Fick även himla god mat i skolan och då jag kom hem hade såklart mamma lagat god mat,mums.Då jag kom hem satte jag mig ner och läste lite i tidningen och gud så tur det var för er pojkar att de gick bra.
Känner mig enormt stressad nu så ska jag gå upp nu och gräva igenom mammas garberob,haha och sen ikväll ska jag mamma och jag och hälsa på några bekanta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide