F R E D A G

Hejsan hoppsan små bananer,äntligen fredag.Så skönt med helg.Skolan gick på som vanligt och efter skolan kom jag hem med underbart väder,härligt med sol men då inte lika kul då det är minus 293488585 grader.Efter skolan for mamma,pappa och jag till Närpes.Åkte först och checka naveln och hoppas på det bästa nu.Åkte sen och handla och mådde skit så höll på att dö.Då vi kom till mommo och moffa mådde jag fortfarande skit så åt lite mat och grävde sen ner mig i soffan och kolla disneykanaler,gosmys.Sen kolla mamma,mommo och jag Askungen,så roligt och härligt.Alla djur är så söta.Har även suttit och diskuterat om allt mellan himmel och jord.Efter det åkte vi hem och nu kollar jag serier och ska sätta på en film nu och hoppas på att börja må bättre.Ha en bra fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide