I WISH YOU COULD STAY IN MY HEART FOREVER

Hemma efter en lång dag i skolan,ärligt har den faktiskt varit riktigt bra.Började dagen med att stiga upp tidigare för att åka till tandläkaren,hemskare än hemskt.Då jag satt och väntade på min tur fick jag världens bästa samtal,jag har fått sommarjobb!Världens lycka.Så mitt humör blev bäst.Kom senare tills skolan och började då på med grubbarbete med Erica och sen har dagen flugit iväg,så gott som.Efter skolan fick vi mat och sen hade vi samling i festsalen,dansade sen som var bättre än jag trodde.Har också hunnit med uppträdanen,sålt kakor och sett på en rolig sketch?Nåja,skrattade mer än mest,skulle egentligen varti med i den men tackade nej...Till slut var några elever och lärare uppe och hade en tävling och laget som förlorade skulle göra en Harlem Shake,blev lärarna.Hahah så himla kul.Bussresan hem gick snabbt men roligt sällskap.Då jag kom hem fixa jag lite hemliga saker,har även haft sällskap ikväll en timme eller så.De åkte hem för en timme sen och nu ska jag gosa ner i soffan och kolla serier.Go påsklov!



Kommentarer
Postat av: Erika

Vann fick du sommarjobb? :D Grattis!

2013-03-27 @ 21:53:50
URL: http://eerikaceciliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide