ORKITITI

Hejsan,känns som om jag inte har gjort nånting vettigt ikväll fast jag har.Skulle rensa mammas garderob men satt istället och fixa bilder och överfört massa bilder,som ja var väldigt viktigt för datorn fick något fel.Sen då jag var färdig med det var klockan nästan 6 och då skulle vi åka bort till bekanta och då kom jag på att jag skulle ju ha en låt till musik,fuck.Så börja leta på och har fortfarande inte hittat.Sen åkte vi då till bekanta,satt och diskutera om allting,drack kaffe och bulla och sånt.Kom hem halv 9 och packa ur gymnastikväskan och packa skolväskan,gjorde nattmat (gurka,morötter och banan),bestämt kläder tills imorgon och försökt bestämt låt.Nu så ska jag börja sova för ska upp supertidigt imorgon för ska till tandläkaren,åh.Hade även frågat för en tid sen om det inte var min tur snart,haha som om jag ville till tandläkaren?Gonattt,haha.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide