P A R T A J J

Gårdagens instabild.
Igår på dagen var jag bara ut på en 4 kilometers länk,städade rummet på övrevåningen,laga god mat och fixa mig.Då klockan var 7 åkte jag iväg till Malax.Var på världens kallaste förfest,taxi kom halv 9 och var i Petalax kring 9.Kvällen där börja ganska tråkigt men sen blev det nog bara bättre och bättre.Var och träffa mycket nytt folk,dansade lite grann och sånt.Så blev nog riktigt braaa.Klockan 11-halv 12 åkte jag,Lina och några pörtompojkar till stan.Var först till ABC och sen åkte vi nog bara runt åpå,bland annat till Ollis.Sen åkte vi till Petalax och var där en stund i källarin,fick sen skjuts hem så var väl hem halv 3.Vakna 12 och idag ska jag bara krypa ner i sängen och kolla film,städa mitt andra rum och göra läxor.Skulle även måsta gå ut i solen då vi har så fint väder.
Mer bilder från igår kommer snart upp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide