PARTY

Kvällens fina bild.Jennica och Amanda kom hit ikväll cirka 7 tror jag.Satt och fjolla åpå och fundra va vi sku göra.Sen så fick vi reda på att pörtomboarna var påväg hit,nämen så skojj.Så Tony,Adde,Tommy,Simon och Jennifer kom hit,hehe.Helt bra nog,typ haha.Skulle laga mat och ja vad ska jag säga,spillde ut nästan alla spaghetti,hehe hupsis.Inte mitt fel va.Maten blev som den blev.Hann också spela det roliga ölspelet vi alltid spelar,blev en fina ramsa.papp min å in arin kar va på in bar och så vidatre,pinsamt jå hej.Först var det bara Jennica,Amanda och jag men sen kom resten med och spela och hade skojj.Har haft några riktigt roliga skratt,helt bra kväll nog.Alla åkte just hem så passa på att blogga så nykter som jag är,haha skämtåsido.Helt bra påsk,bättre än jag förvänta och är så glad jag lämna hemma ikväll.Tack alla söta och bra personer,puss på ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide