T R Ä N I N G

inspirationsbilder,matbilderna av jag
Skolan var världens slöaste och jobbigaste.Kändes som om dagen aldrig tog slut men med några skratt inklämda i dagen gick det lite bättre.Då jag kom hem slog jag mig ner i soffan brevid pappa och höll på att somna men vakna då jag skulle fixa nå mat.Efter maten bestämt jag morgondagens kläder,måla naglarna (som jag ska göra igen,allt sket sig).Nu har jag just tränat,mamma hade fått hem en träningsskiva som jag just har använt,gick riktigt bra.Ska just gå och duscha och sen måla naglarna och chilla.
Imorgon åker alla 9:or till Åbo på klassresa.Åker tidigt på morgonen och kommer hem på natten,så jag bloggar antagligen först på fredag.Är även lediga på fredag,halleluja.Ska bland annat åka på musikal och shoppa m.m.Helt okejä,lite tråkigt.Nu ska jag duscha.
HADEGÖTT
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide