O N S D A G

Idag skrev jag mitt sista prov i grundskolan,härligt härligt.Provet var även helt okej enkelt så plus på det.
Bjuder på gårdagens instacollage,söta bilder på allt som gårdagen innehöll förutom glassen som jag åt i måndags.Dagen har varit helt chill,började med prov och sen lekte vi vänelever med en del åttor.Höll sen  på att somna i mitten av dagen,herregud.Till slutet kom energin tillbaka och avslutade dagen med lite till lekar med en annan klass.Kom hem vanlig tid och hoppa ner i soffan och kolla Top Model,lite sur då favoriten åkte ut.Ikväll har jag haft världens bästa kväll,har inte gjort nånting.Så länge sen.Har bara beställt kläder,räknat lite matte och packat till fredagen.Nu ska jag packa lite till och kolla tv,nörd.Gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide