TJA TJA

Hejsan,igår på dagen solade jag.Var så härligt men dog hela tiden,haha.Gick sen i duschen,fixa mig,läst på prov och sånt.Fick skjuts till malax av Amanda och de,for på förfest då.Har ju redan berättat om gårdagen,den var bra i alla fall.Idag vaknade jag 12 och mådde som jag förtjänar,haha.Steg upp,åt frukost och ja mådde lite mera dåligt.Har haft allt från lite sjuk hals,lite feber och sånt.Chillat idag,läst före lite på prov,inte haft matlust,hatat att vara sjuk,städat rummet (jee),prövat kläder,duschat och sånt.Nu ska jag inte göra mycket,kanske läsa på prov.Hoppas ni haft en fin helg,gonatt.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin topp :)

Svar: Åjj tack så mycket :)
natasha korsbäck

2013-05-20 @ 17:49:01
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide