H A L L O W E E N

 
Vilken bra helg nu igen haha.Har så mycket att berätta så bäst att börja. 
Fredagen åkte jag till Fanny vid 6 tiden.Vi prövade halloweenkläder och taggade halloween,chillade, cyklade runt,åt plättar och fick besök på kvällen.Helt kiva kväll.
Haha på lördagen vaknade jag med typ värsta krapola fast jag int hadd supi nå,lite random jo hej. Vi började kolla en film men fannys moster ringd och vila ha nå hjälp så vi for till Solf på nå brandsak hela dagen.Var även och käka lite food till abc före vi for hem.
På kvällen for vi hit till lokalen på fest.Det var skojjskojjj,massor med folk jag alddig träffar mera och sånt i den stilen.Kom till mig 5 tiden med en hel del personer som sovde här.Sovde väl 2 timmar eller nåt i den stilen så idaghar vi varit på mat,chillat och skrattat enormt åt gårdagen.De sista åkte hem vid 4 kanske så har inte gjort så mycket sen dess.johej
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide