1 OKTOBER

 
Höstkänsla nummer 1,jag älskar så grovt hösten.Alla härliga och glada färger,mysiga sticktröjjor,uggs,tända ljus,mörkret på kvällarna och allt annat.Enda negativa är att danserna tar slut haha och attt de blir jäkla kallt så jag inte kan köra vepsa längre haha.Annars är ju hösten helt otroligt mysig.
Kom ju hem lite över 1 och med min tur så höll jag på att missa bussen i petalax.Då jag kom hem chilla jag och drack te i mängder och massor.Sen åt jag mat och somnade mellan halv 6 och 7,hupsis.Då jag vaknade fixade jag lite läxor och duschade.Som bäst kollar jag talent och har fått en jäkla sjuk hals.Värsta är att det inte hjälper med te och halspastiller,hoppas jag inte har fått angina.Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide