EMILIA I ETT NÖTSKAL

 
Emilia ville (haha) att jag skulle blogga om henne så jag tänkt vetcha he.Emilia är en av de mesta underbaraste människorna på jorden.Ja menar då ni kanske möter henne första gången så tänker ni kanske vilken söt och konstig typ.Det stämmer helt klart och hon är helt klart värd att vara vän med!Hon betyder mega mycket för mig och är helt underbaar.Hennes humor är helt jävla cp,alltså likadan som min.Hon är ju helt för sööööt om ni frågar mig,alltså guuud ändå.Snällaste i världen är hon också och hon får en alltid på bra humör då man är lite nere.Ända negativa är att då hon är helt för hyper,man orkar inte.Haha skojjar bara!Hon är också min partypolare och ja om ni är med henne så har ni alltid skitkul,om hon inte dissar en...haha.En del kanske undrar hur vi träffades och det var då vi gick i samma klass i högstadiet,vi började umgås i 8:an och 9:an med lite små pauser här och där.Idag är hon en av mina bästa vänner och jag skulle inte klara mig utan henne,aldrig.Om jag skulle förklara henne i några få ord så är det supersnäll,megarolig,helt galen och bättre än bäst.Puzz och hej och hoppas du gillade inlägget :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide