MYSHELG

Lite höstbilder från i måndags tror jag.
Jag har en riktigt lugn helg bakom mig,helt skönt det också.Vara bara hemma igår och fredagen så var det riktigt myskväll här med några tjejer.Har istället stora förhoppningar på nästa helg,haha tänker inte ligga hemma liksom.Klarar inte av att ligga hemma då man vet att det är fest ute.Har i alla fall dragit på mig en riktigt förkylning så jag hostar som en galning och mår inte direkt bra. Har ett hundratals finskaord som jag ska få in i huvudet idag och några större planer har jag inte.Tänkte jag skulle åka till gymmet men så kom jag på att jag är förkyld,fuck it.Solen skiner ju så kanske går ut en sväng.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide