S Ö N D A G

Idag steg jag upp tidigt och kollade pll och åt frukost.Sen kollade jag igenom finskaorden före jag gick ut i solen och fotograferade.Älskar så grovt hösten,eller åtminstone solen och löven.Senare på dagen åt mamma och jag mat.Pluggade sen mera på finskaorden och gjorde läxor.Ikväll har jag varit ute och gått och kollat lite serier.Ska fixa nattmat nu och bara chilla och mysa resten av kvällen.Gonatt emilia (haha) och puss på er!
HAHAHAHA extrauppdatering här hej.
Jag skulle sätta mig i soffan och äta lite gröt och har gröten i soffan och sätter mig i gröttallriken.(himla mycket gröt i en mening)ahahahaha skrattade så jag dog och fatta om det var hett (haha). så himla puckad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide