BRA HELG NU IGEN

Rubriken förklarar att nu igen har jag haft en bra helg.Igår for jag då till malax på badtunne och myskväll.Jag och Emilia började med lite yoga (haha,gå och kolla min insta) och det var riktigt kul.Sen kom Fanny,Josefin,Erika och Johanna dit så vi badade tunna halva kvällen och hade det riktigt trevligt.Sen fixade vi oss och jag,fanny,johanna och erika åkte in till ABC nån timme och chillade där i hopp om något skojj men vi åkte hem.Otur var att jag var så himla trött då vi kom hem och fanny väckte inte mig annars skulle vi ha åkt till sååndom på fest men det blev inte av.Idag trodde jag vi skulle ha en riktigt chillsöndag men nejnej.Åkte och åt till metropolis med fannygolle på pizzadejt.Sen till sååndom och köpa glass,solflågstadie och käka glass,fanny moster och chilla och till sist abc för lite food.Kom hem vid 8 efter lite kalas som avslut.Nu ska jag hjälpa mamma och sen kolla pll.Ny peridod imorgon,kill me typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide