FÖRSÖKER VARA LYCKLIG

Jag har såå bildsbrist på den här datorn och är för lat för att lägga igång den andra datorn.Ska försöka föra över några bilder till den här eller börja blogga på den andra.Skolan var som vanligt,började med sovmorgon och körde till skolan.Åkte och hälsade på farmor efter skolan.Då jag kom hem satte jag mig ner i soffan och kollade pll.Åt sen mat och försökte läsa på prov.Gick inte bra måste jag säga.Amanda ringde där vid 7 så vi gick ut och gå en bit,stannande vid dagis och satt där och snackade lite grann,riktigt trevligt.Kom just hem och ska kolla idol med mamma och läsa på prov.Puss och kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide