HELGEN

Hejhej på edar.Ska försöka förklara helgen lite kort nu.Fredagen spenderades först i skolan,den var helt megabra.Jag menar vi fick ju one direction biljettteeeer!Efter skolan åkte jag in till stan med emilia,josso och fanny.Vi mötte upp erika i stan och åt mat på dognai.Sen shopppade vi en stund,fick hem en tröjja,hårinpackning och lite andra småsaker.Avslutade kvällen med en fika på aschan,riktigt mysigt.Hann också köpa barnchampnage (hahah) före vi åkte hem.Åkte till emilia efter stan och var där en stund före jag och mamma åkte hem.
Lördagen steg jag upp relativt tidigt.Hjälpte mamma i gården tills halv 2 då jag städade inne.Sen fixade jag mig,åt mat och till sist skjutsade pappa mig och fanny till emilia.Dit kom också josefin och erika.Vi fixade oss och hade lite förfest före vi gick till bussen.Bussresan var skitrolig och faggen var väl helt okej.Asså den hade sina bättre stunder  men då jag tänker på det i efterhand var det ändå en jäkla bossig kväll,haha.Vi tog bussen till fanny sen och var beredda på att gå och sova.Men nej,några karar kom efter oss så vi for till sååndom på efterfest.Kom hem där vid 7,uuh va jobbigt.
Idag steg vi upp 12 och åkte och handlade.Sen vidare till Emilia och snacka om gårdagen,fick ett skratt eller tvåå.Efter nån timme åkte vi tillbaka till fanny och chillade före jag åkte hem.Var ute och gick direkt jag kom hem och sen i duschen.Har bara kollat pll sen dess och ska fixa lite mat och göra läxor.Hoppas ni har de brää och puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide