SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAD

ÅÅÅÅÅHHH.Kan inte fattta det ännu men tänk att jag ska få se dessa 5 snyggingar om några månader (typ alltså) Men fatta grejeeeeeeeen,guud så lyclkig jag är.Som bäst på dennna dunderbrabästa resan så har VI ståplasteeeeeeeer,åhähäh.Måste andas lite,gud.Igår så hade Erikadarling förhandsbokade biljettter så det var skönt att inte måste sitta vi datorn imorse hehe.Fanny och jag skrek som galningar i skolan då vi fick reda på.Tror lärarna dampa lite då det var studentskrivnigar hehe men yolo.Alltså nu måste jag andas.Är helt uppspelt.För att lugna ner mig så ska jag gå ut i tha garden och städa hit och dit.jejje



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide