ATT BLI ÄLDRE

 Jag vill absolut inte bli äldre,som absolut inte 18.Såklart bilkörkt skulle va bossit och sånt men nu är liveet så enklare.Man har sin lilla vespa som faktsikt är snabbare än cykeln.De säger att tiden bara svävar förbi när man fyller och då man har sagt hej är man redan 80 om ni fattar vad jag menar.jag.vill.inte.Livet är så mycket bättre nu,sweet 16 måste ju heta det av en anledning.För att det är en av de bästa åren.Själv älskade jag åren förr,då jag ar 13 typ.Allt var farligt (hoho) och mami fick inte vet on sku var arg haha.Nu är det som om man får gör allt så det är som inte samma spänning men no är livet fint i alla fall.Vila bara säg att ta vara på tiden ni har å längt inte allt för mycket.Lev i nueet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide