BEKÄNNELSER

är vettskrämd för studenten,alltså hoho.Fy,hur ska man minnas allt detta man ska lära sig?skjut me
 
livet är ju ändå ganska jävla perfekt,tycker alla bara ska ta och njuta av det bra i livet och inte fokusera bara på de dåliga,puss på er :) 
 
tänkte aldrig jag skulle bli en pll nörd men vatå here I am 
 
så fuckin taggad på london,kommer ti va fati
 
vet inte påriktigt hur många gånger jag ha tänkt "idag ska jag köp en märkeströjja",har ja nån? näe
 
jag tror påriktigt jag en ända personen som tycker e ji äckligt att smörja in kroppen med bodylotion,man blir helt megakladdig och usch,speciellt då man ska sova.Annars går e väl
 
har blivit helt galen i ljus,åhä så mysigt.Förr var jag mest va ondöigt men de e ju såå mysigt
 
då jag blir stor (jaja nu börjar jagå) så funderar jag starkt på att bli journalist,eller barnskötare,eller president,eller nästa martin luther king haha åh keep dreaming va
 
sommar 2014 is gonna be awesome,helt jävla.har e bestämt å e ska blie
 
giftemål är så himla romantiskt,buri nästan gråt.kan ni föreställ er då man står där på en klippa me solnedgången framfö sig eller nå sånt å bara I do,dog just
 
nue ja hemma hohoh ,feels awesome



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide