HELGEN NU IGEN

 
Helgen gick lika snabbt som den kom typ.I fredags åkte vi då från skolan till Tropiclandia och simmade hela dagen och det var kul,bättre än en vanlig skoldag.Senare åkte jag hem och på kvällen åkte jag på alla hjärtansdagdans till petalax och fytusan vad jag dansade,är helt limin i alla ben fortfarande idag hahha.Det var en lyckad kväll så det var ju skojj.Senare åkte jag Fanny,Emilia och Erika hit för att baka muffins och kolla Valentines day,hih mysit asså.Så dåträngde vi ner oss i min säng och kollade film och sovde.
 
Nästa dag for jag till fanny och senare på dagen hämtade pappa oss med lastbil (cool) för att åka tillbaka hit.Onödigt javisst.Vi åkte och käkade pizza och kollade en film,en chillkväll men ack så skönt.Båda var vi nog lika trötta så.
 
Idag  vaknade vi halv 10 och åt en mega frukost och slöade halva hela morgonen tills hon for hem.Då kollade jag tv,åt mat,tränade,snapchattat till en mijlon,tränat,duschat och till sist kollat ischockey.What the fuck liksom? hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide