HOHOH

Helgen började med ishockey och mat på spices.Tappad min ishockeyoskuld haha om man kan säga så.Före jag och Erika for till fanny åkte vi till makuuni.Vid Fanny grattade vi hennes morsa,åt smörgåstårta,skrattade och sånt före Fanny och jag gick och sova.Dagen efter åt vi plättar,hade photoshoot och senare på dagen for vi in till stan med Erika och åt på pancho villa,bowlade och kollade bio.Bra kväll och ganska chill.Var hemma halv två tiden.
Igår var en såå trög dag,helt slut i hela kroppen,var i alla fall ut och sålde lite grann,kollade film,bytte gardiner,åt massaa fettomat och icke så mycket mera.
 
Idag är jag i alla fall lediiiiig,såå skönt.Har varit ute och sålt,städat mitt andra rum och ändrat om,pluggat och liknande.Bosssiig dag
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var det på pancho villa? rekommenderar du? :)

2014-02-03 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide