ÅJÅJÅJÅJÅJÅJÅJÅJ

 
 
Hoho detta med bloggningen,det gick inte så bra.I fredags to ja och Linnea moppebil till stan och snurra på där nå varv och via abc och hälsa på nå människor och sånt,priima kväll.Hemma vid halv 2 typ. 
I lördags hände de väl inte så mycke,kom nå folk ti mig å spela corona och kolla serier,je.No helt okej kväll och söndagen rulla föbi me film,läxor och sånt.
I måndags var e skolan och efter det kom Fanny och Emilia till mig och prova klänningar till balen då jag har en par hoho.Sen for Emilia hem å jag och fanny åt nå mat och gick och shoppa tandborstar och kolla film hela kvällen och gick och sova jäkla tidigt men så skönt då också.
Tisdag så skola,hem,träning,serier,plugg,läste ut boken,lämnade in dikter och liknande. 
 
Igår,äntligen så kom Emilia till mig och åt mat och for sen också och shoppa en tandborst haha.Sen
mat igen och så for vi till Närpes,for på kalas till momma och moffa.Det var trevligt med snackande om döda älgar och problem haha.åhä.Då vi äntligen var hemma sovde Emilia vid mig och nu är vi i skolaa.Håltimmar it is,awesome.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide