FRÅGOR OCH SVAR

Hej, ja undra om du sku kun ta upp i ett inlägg hu du gjord för att färga tillbaka ditt blonda hår från det bruna? T.ex. om du färga det vid frisören osv :) Tacksam för svar!!

 
Hejsvejs,visst kan ja :) För det första så färgade jag håre före skolavslutningen så jag hadd massa panik så jag for till frissan, (håre såg ut som de på första bilden ti vänster före jag for) så första gången blev e ju no blont men inte alls nå fint (längst ner ti vänster). Alltså he blev som nån konsti blondgulfärg så for dit dagen efter och färgade två gånger till (och man får e gratis om man it e nöjd :) ) Då blev e ju no ganska fint, lite mörkare och int riktigt likadant som på denhe bildin högst opp ti vänster men senare då man hadd tvätta e nå gånger blev e no riktit fint så ja blev no nöjd till slut. Men nuförtiden färgar ja ju håret själv.Säg till om ja förklara dåligt eller nånting :)  
kram och puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide