LYCKA,LYCKLIG

 
Lycklig.Vad är man då?Egentligen.Springer man runt i skogen med ett stort leende på läpparna och faller ner och skriker?Eller sitter man hemma och kollar på bilderna på den där speciella killen som får hjärtat att slå några extra slag fast man vet att han inte bryr sig om en.Kanske man springer,leker med hunden,gråter sig till sömns eller bara hänger med dom där människorna som får en att må sådär extra bra.Ja,vad vet jag som gör just dig lycklig.
Tanken slog mig för nå dag sen att jag ville skriva om detta,vad som gör just oss lyckliga.Det kan vara så olika och det är väl det som är så faschinerande.Själv vet jag faktiskt inget speciellt som gör lilla mig till en lycklig människa.Allt från en liten kyss,till en bra promenad,söt kille på stan,bästa människor i världen eller bara en låt som påminner om goda tider.
Kände att jag ville dela med mig lite nu men ett nytt år och nya tänkesätt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide