LIVET SOM RULLAR PÅ

Länge sen sist va. Sommaren den rullar på av och an, framåt och bakåt, bättre och sämre. Sist vi snackade var väl när jag hade fått sommarlov. Visst har det hänt mycket sen dess va, jobbat halva sommaren, både på affär och ålringsvård. Festat som om det inte fanns en morgondag, både på danser, hemmafester och tomatkarneval.Hängt på alla ställen har jag även hunnit med, allt från kristinestad till långt bort i stan, och lite där i mellan. Annars har jag hängt på villan denna vecka då släkten är hemma och idag har jag varit på roadtrip i närpes med fanny. Vädret kan vi inte heller klaga på, alla mest bara klagar då det regnar några dagar men sånt får man ta. Skönt det också. Vännerna hänger jag med så det knappt finns tid att andas, cyklar till kaskö, tältar, sommarkvällar, stugan och skrattar tills tårarna rinner. Bra för dig idag så hörs vi mannen, hoppas jag? Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide