-

 
Hur dåligt måste livet vara då man börjar skära sig själv?Har en kille slagit dig,eller krossade han ditt hjärta?Tog en person livet av sig själv?Gick det dåligt i skolan?Vad var det som gick fel?Vad det nu än var som gick som gick fel, var det då så hemskt?Jag tänker inte svara att jag förstår,för det gör jag ej,absolut inte.Före du börjar skära dig,är det värd det?Börjar du må bättre av att skära dig? Eller gör det bara mera ont?
 
Om svaret är att det blir bättre så kan ingen hindra dig.Men nej,gör det inte.För det är så inte värt det.Inte ens i närheten.Du är så mycket bättre än så.För tänk om det bara var en dålig dag,Då var det bara det,och inte mycket mer.Vi har alla de dagarna.Jag lovar att det blir bättre,jag vet hur det är att må dåligt,det är för jävligt.Men det går om,du har en bättre dag,en minut.Eller så.Men senare,någon gång.Då blir det bättre.Det lovar jag dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide