HEJ BLOGGEN

 
Ja,jag lever ännu.Bloggningen har väl varit lite gles men jag har inte haft tid,enda förklarningen.Proven är i fullgång,jag har inte ork,har blivit förkyld och till sist kan vi skylla på att jag har jetlag hoho.Ny period har startat och jag tar snart helg igen för att umgås med saknade vänner och såna härliga saker.Sedan jag kom hem har jag pluggat,pluggat,umgåtts med Emilia,pluggat,tränat,börjat skolan och till sist pluggat.Men ni ska få se massa bilder från London och även min shopping då jag har tid för sånt.Efter detta korta inlägg ska jag plugga och köra ett träningsset.Puss och kram på er bästa människor :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide