jao

 
Jag skulle ju visa bilderna från London till er men det gick bra.Ni ska förhoppningsvis få se bilderna men det kan ta en tid,andra färska bilder ska ni också få. Stå ut lite till bara,puss på er! Senast jag har bloggat var då sportlovet var slut och jag hade kommit hem och det var ju en tid sen.Menmen jag har varit i skolan, på dans till kvevlax, dött av skolan en hel del, umgåtts med mina söta vänner,bosatt mig i närpes, varit på fest i närpes, skaffat nya kontakter, levt livet,bosatt mig i Malax och har haft det sämre och bättre, en förkylning har jag också skaffat mig. Mina veckor i korthet tror jag, minns inte allt men det är självklart. Nu ska jag baka en tårta av bästa slag före jag drar mig iväg på ett träningspass! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide