VAPPENLOV

Hej gullungar!Vappenlovet som jag kallar det blev mycket bättre än förra lovet måste jag säga.Hoviska på onsdag kväll var kall som sjutton men visst trevlig i sina stunder i alla fall.Lite för höga förväntningar hade jag väl, inte bara jag då heller.Körde hem halv 3 nån gång.
 
Torsdag,1 maj, så blev det väckning halv 11 och en halvtimme senare skulle vi vara färdiga.Bra.Men det gick bra i alla fall och torget var bra,kändes bättre än vad det brukar.Såg inte så mycket människor men e kan ju hiend di va krapolalaal.Sen åkte jag till Emilias mormor på släktträff (skaffa ny släkt?), de va roligt i alla fall.Kvällen avslutade vi på mat i Åminne me alla brudar!Härligt!
 
På fredagsdagen överraskade jag och Emilia vår lilla Fanny som fyllde år med glass och ballonger och andra småsaker.Vi hade riktigt trevligt fast det blåste menmen.Efter några timmar åkte jag till Emilia och vi planerade lördagen.Senare for vi på loppis och vilket bra loppis!På kvällen blev det Lets Dance och en tidig natt.Skönt!
 
Lördagen i ära for jag på nästa släktkalas, men denna gång till Fanny.Härlig släkt det där med!Efter ett par timmar där åkte jag och Emilia hem till henne,packade allt och stresskörde till en kåta (haha) och fixade och plockade fram allt till överraskningsfesten.Det blev en riktigt bra kväll igen med brudarna!
 
Idag har det varit en typical söndag, ni vet som innehåller plugg i mängder och massor, en trött tjej, träning,  städning och god middag som faktiskt blev fisk!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide