Malax

Hej idag när jag kom hem så kom Amanda hit och vi lagade hamburgare och löjpade oss som vanlit (a) hih.Åkte sen ut och då så bestämde vi oss(Jag,Amanda,Linda och Ronja) för att åka till Malax så det gjorde vi.Var först vid socken och spelade lite tennis och sen gick Amanda och jag ut och gå till handlin på 20 minuter.Proffsigt i regnet<3.Märkte också en kommentar,gullit

amandasmurf om weheartit.com:
hihihihihehehehe jag kan vara din hand i dina byxaaaaa. hihihih eheheh
Svar:Imorron får du va a hihhiihiih

Fick också av Jennica att jag skulle skirva om nyan cat.Jaa typ hon tkr spelet äger eller något hih.Beroende tjej nr.1.Puss.Men sov så gott så hörs vi imorgon.Äger på att skriva om nyan cat.


nyan caaaat



Kommentarer
Postat av: janice

ÄR DE INTE NYAN CAT SÅ SEJJ !!!!!:D:D:D:D:D:D

bästa spele , EVER MADE ! <33<33<33

2011-10-29 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide