1 APRIL

Hej,och vart har häljen åkt?!Har inte alls hunnit uppdatera bloggen men hoppas ni har överlevt.På Fredagen åkte jag som sagt till Malax och vi var vid socken och gick också till olycksplatsen och tände ett ljus.Kom hem 11 men vi somnade först 2 och klockan 6 på morgnonen steg vi upp.Emma och jag åkte sen till Ikea och Ideapark och var där hela dagen.Hittade shorts och någon tröjja och lite smått och gott.Bilder kommer sen.Var inte alls till Ikea utan var vid Ideapark hela dagen.Sen när vi skulle hem med bussen så står vi där utanför och väntar på bussen och blir helt oroliga att bussen har åkt,så vi sprnger runt som galna höns och letar efter bussen.Sen ringer vi till René och frågar var dom är och då är dom vid Ikea ännu så då har vi springit runt som yra höns i onödan...När vi sen går till ingången så står dom andra där och väntar,snacka om pinsamt...Kom hem 11 tiden och Emma sovde här en natt till och vaknade idag halv 12 och det blev väldigt stressigt måste jag säga.Har annars idag duschat,gjort miljödagboken nästan klar och var på ungdomsmässa.Nu ska jag snart ta natten.Godnatt i förskott!


gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide