20 DAGAR

Tänkte jag skulle börja med 20 dagar nu eftersom jag inte har någon inspiration.Kommer antagligen börja idag.

Dag 1- En bild på dig själv & den/dem du vill träffa
Dag 2- Bloggar du läser VARJE dag
Dag 3- En bild på dina parfymflaskor
Dag 4- En bild på din säng
Dag 5- En bild på din mobil
Dag 6- Någonting jag vill ha
Dag 7- Det är jag beroende utav
Dag 8- Ett favoritminne
Dag 9- En tv-serie jag älskar
Dag 10- Det här får mig glad
Dag 11- Det här saknar jag
Dag 12- Vilket schampoo använder du?
Dag 13- En bild på din dator
Dag 14- Mina närmaste vänner
Dag 15- En sång du kan hela låt texten till
Dag 16- Jag som liten
Dag 17- Låter jag lyssnar på om & om igen
Dag 18- Jag går inte ut utan
Dag 19- Ett roligt ögonblick
Dag 20- Bloggar du läser



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide