SVERIGE

Hej,nu så ska jag äntligen försöka lägga upp alla bilder från Sverige.
Vi åkte som sagt på Onsdagsdagen och kom fram till båten klockan
9 kanske.Åt lite mat på rummet och gick sen till taxfree och
handlade godis.Tog väl sen natten nån gång 12 tiden.

min fina smörgås som min fina Mormor hade gjort och gissa om jag inte
skrattade en stund.

På Torsdagen vaknade vi tidigt och gjorde oss i ordning och gick och
åt frukost.Sen så startade vi vår resa till Tärnsjö.Vi kom fran 9-tiden
och gjorde väl inte så mycket.Åt mat och jag gick runt halva byn och
tog massor av fotografier.Sen på dagen kom Anja och Ida ur skolan så
jag var med dom på dagen,gick blanda annat till skolan och sen på
kvällen åkte vi och hela släkten till Jonas och Sara och grillade korv
och satt och pratade.Åkte sen hem 10-tiden och kollade tv tills vi tog natten.
















På Fredagen vaknade vi väl 11-tiden och på dagen gjorde jag väl inte
mycket.Anja och Ida var ju i skolan så jag gick runt som vanligt i den
lilla byn och tog massor av fotografier.Men klockan 12 kom dom små
barnen så vi gick runt och fotograferade vid tåget och något museum.
Gick också till skolan där några 6.or var och dom frågade vem jag var
och så tråkig som jag är så svarar jag inte.Sen på dagen åt vi tårta för
att Sven fyllde och sen på kvällen åkte vi in till Uppsala på mat till en
jättefin restaurang med alla släktingar.Maten var fantastisk.Åkte hem
11-tiden och sen kom alla till gammelmormor och Sven och var där
en stund.När alla hade åkt tog vi natten.














Säg till om jag ska ta bort någon bild!
Det där var nu några bilder från Onsdag,Torsdag och Fredag och resten
kommer någn annan dag så kolla in.Godnatt i förskott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Kolla då gärna in min video om hur man kan få fler besökare och en större blogg här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-04-11 @ 21:26:57
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Ida :)

Haha Va ful jag är <3 Men du är väldigt bra på att ta kort! <3 // Ida <3

2012-04-13 @ 13:52:59
Postat av: natasha

Till Ida:

Haha du är jättegullig :) Tackar :D <3

2012-04-17 @ 11:53:47
URL: http://naschon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide