SOON EVERYTHING WILL BE OKAY AGAIN


Nu ji e slut,eller snart.Bara julfesten kvar.Började dagen med 2 timmar där man hade fått valt man vad ville göra t.ex. baka muffins,hårfrisyrer och smink,lan,träning men tyvärr så måsta jag vara på musikövning,jee...Efter det hade vi vänelevesmöte som bestod av att spela wii.Efter det var det invigning av glada rummet där vi hade lotteri men vann inget,fick istället ett kort i slutet av dagen,haha.Den andra timmen var jag och min grupp och övade tills då vi skulle uppträda för skolan.Uppträdandet gick helt bra utom att jag klantade mig lite.Tillsist hade vi frågesport och nu har jag just ätit ett nyttigt mellanmål.Ikväll ska jag klä julgranen och beundra mitt slitiga hår,usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide