WHEN YOU WILL WATCH AT ME I WILL SMILE FOR THE FIRST TIME

Nu är jag äntligen hemma,så härligt.Åkte till mormor och morfar kring 4 och där var släkten till mammas sida.Åt mat och efterrätt.Satt sen och talade och sånt.Sen så tittade jag några filmer och klockan 9 kom Victorias Secret Fashion Show 2012,helt underbart bra och Justin Bieber gjorde programmet lite bättre,skulle så himla mycket vilja åka nästa år så vem vet kanske är där då.Sen kollade jag även lite Pretty Woman och sådär för att skryta lite så har jag ju sett huset hon bor i i verkligheten,haha.Kom hem sådär före 11 och har kollat dhw sen dess och ska börja gå och sova nu,gonatt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide