WHY IS YOU SO COLD? BE HOT AND HELP ME WHEN IT IS COLD


Tid att blogga,nudå.Igår åkte jag iväg till Malax,först till Linnéa där vi skrattade och fjållade oss tills vi fick skjuts och åkte då iväg till Soffi på fest.Kvällen började bra och alla var glada och fulla,haha skojja bara.Blev väl lite dåligare mot slutet men en nog helt bra fredagskväll.Var väl hemma halv 1 och somnade direkt.Idag vaknade jag halv 12 och åt frukost och åkte sen iväg till Blomster och köpte en julklapp och sen dess har jag städat och ätit mat.Rummet är nystädat och det är också resten av huset.Härligt med julfeelings när musik också är på.Ikväll tänkte jag bara lämna hemma och chilla och mysa men får se om planerna ändras?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide