YOU´R ANSWER IS ALWAYS NO,CAN YOU CHANGE YOUR MIND?

Hejsan hoppsan.Har inte orkat blogga nu på några dagar,eller har inte velat blogga.På torsdagen så hände väl inte så mycket,fotograferade,chillade,myste och sen på kvällen kom Amanda hit och fortsatte att mysa.Kollade film och drack te och sånt mysigt.På fredagen alltså igår åkte jag in till stan med morsan.Shoppade julklappar,jeans,en mjukiströjja och sånt.Träffade även på massor av känt folk,tror jag såg en känd person i varje butik jag var i,haha.Sen på kvällen lämnade jag i Malax.Åkte först till Linnéa och sen till Kevin och kollade film.Åkte sen hem med taxi och kom hem halv 12.Idag vaknade jag 11 och åt en ordentlig frukost,kollade serier med mamma och nu har jag städat.Ikväll åker jag antagligen till Solf,så ska snart gå i duschen men ska kolla lite serier först och städa.
Ha de bra.



Kommentarer
Postat av: Lina

Ande 5e bildin ji skit fin! :D

Svar: Nåmen tack nu :D
natasha korsbäck

2012-12-10 @ 13:25:45
URL: http://linasvenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide