FREDAG OCH LÖRDAG

Hej,förlåt för dålig uppdatering men har inte haft orken eller inspirationen att blogga.Men gårdagen spenderades i alla fall i Himos.Startade 6-7 tiden från Petalax och kom hem cirka 12.Hade jättekul i backarna med mina vänner.Slarvade bort mej en gång så där skidade jag runt då på Himos utan att veta var jag befann mej,och sen när jag skulle åka upp med en lift så då fick jag inte liften så då står jag där som en fån då tills en man kommer och hjälper mig.Pinsamt...Startade sen hem halv 7 och kollad film och proppade i mig massor med godis ochnär jag kom hem gick jag och sova direkt.Idag vaknade jag 1 och ätit furkost och dukat på bordet sen dess.Vet inte vad som händer idag,ska kanske gå ut och fotografera i det fina vädret om jag skulle ha engergin.Har annars inga bilder från igår.Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide