IT IS THE END

När jag satt och kollade film så slog det mig påriktigt att vi går ju sista året i grundskolan.Jag blev som bara hey whaat?Jag menar jag har ju snart gått 9 år i grundskolan.Var händer som sen,gymnasiet,YA,jobb?!Jag antar det blir gymnasiet för min del.Men det känns som ändå sorgset att lämna hela högstadiet bakom sig,nog för att det också ska kännas skönt när allt är undan.Ska i alla fall ta vara på året.
Ikväll så blev det chill som jag sa fast mycket filmtittande blev det ej.Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ha du köpt tröjan du har på dig?

2012-09-21 @ 16:20:17
Postat av: natasha

det är en klänning och jag tror de är från Nelly,men ja är inte säker :)

2012-09-27 @ 15:00:40
URL: http://naschon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide