BRA BRA

Bloggningen har varit lite dålig här på sistone men jag har lov och tar vara på livet liksom.I lördags hade jag hemmafest som jag skrev och det var riktigt skojj.På söndag så vaknade jag seent,typ 2.Blev helt förskräckt då klockan var så mycket.På dagen så gjorde jag inte så mycket solade och planerade kvällen.Klockan 4 hoppade jag i duschen och åkte till Petalax.Fixa mig och sen skjutsa farmor mig till Jennifer.Åkte sen iväg till Pörtom då det var dans,haha.Först åkte vi på förfest till Jens och var där ganska länge tills vi fick skjuts till lokalen.Stod bara ute tills vi gick till Hällbacka en stund,fick även kompani av malaxbor så det var skojj.Då vi kom tillbaka till lokalen var vi bara ute och snacka tills vi fick skjuts tillbaka till Jens.Var där tills 1 då vi åkte tillbaka till lokalen och gick in.Stod bara inne och jag och Lina var sådär småfjolliga på wc,som vanligt.Hihihh,gosit.Fick skjuts hem   2 och somna väl kring halv 4.Då jag vakna chilla jag tills folket kom till farmor,åt mat och har bara chillat där halv dagen.Klockan halv 5 kom vi hem så fixa läxor och åkte sen ut åpå med vespan.Vill.Ha.Sommar.Nu.Kom hem och kolla en halv film och sen städa jag nedrevnånigen och nu har jag fyllt i en gymnasielapp och ska fixa gonattmat till mig och kolla film.Har även haft lite småbesök ikväll,hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide