SÅ TRÖTT PÅ ALLT

Gamla bilder på mina kvällsmål eftersom kameran har just dött så ni får inte se bilder på kvällens mat.Imorgon får ni se bilder om ni har tur.Idag har jag väl gjort sådär inget,haft besök av farmor,ätit god mat och kollat the Impossible med mamma och pappa.Så himla bra film,och värd att se.Grät påriktigt genom hela filmen,inte början men annars.Sen har jag också hunnit med läxor,lite provläsning och lite uppsatsskrivning jag håller på med.Nu ska jag packa gymnastikväskan,fläta håret och gå och kolla tv med mamma.Gonatt!
uppdateringen blir lite låg denna vecka eftersom jag har 2 förhör,1 prov och inlämninsuppgifter och sen ska jag också hinna leva livet lite,bara så ni vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide