PRESTERA

Hur ska man orka prestera hela tiden? Jag orkar inte längre,skolan,se bra ut och allt därimellan.I skolan ska man vara bra hela tiden,få 10 och 9 i prov och förhör.Skolan har gått bra för mig men nu förtiden orkar jag inte längre.Allt går sämre i skolan och jag som aldrig förut har blivit underkänd har blivit det i ett förhör.Kläjnt jag vet,men i alla fall.Är trött hela tiden och orkar inte längre.Utanför skolan och i skolan ska man även se bra ut,ha perfekt hår,snygg kropp och toppenbetyg.En person som dom flesta vill vara?Jag tränar,försöker åtminstone.Springer,hemmatränar,gym och så vidare.Men tänk på dom som inte orkar,helt enkelt är lata och inte bryr sig.Tackar så mycket att dom finns.Dom visar att det är okej att vara sig själva och inte bry sig om vad alla andra tycker.Jag har mått så dåligt över min kropp en lång tid och även skolan.Känns som om jag inte duger till nånting men ibland så får jag en sån uppskattad kommentar om hur jag ser ut och du som säger ett sånt vackert ord ska vara så glad för du har gjort min dag.Älskar er allihopa.Man ska måsta säga en kommentar åt alla nån gång för varenda person förtjänar att höra att precis du är vacker.Så om du mår dåligt över skolan,hemma,vännerna,hur du ser ut eller vad som helst,ryck upp dej.Skolan går över,ta tag i det bara så får det gå som det går.Om du försöker går allt.Jag lovar att det blir bra,och du som tycker att du är fet och ful så ingen är ful.Precis du är vacker fast du är smal som en pinne eller "normal" eller lite rundare.Bry dej inte om vad andra tycker för du är fin.Har svårt att tro på mig själv att jag är vacker men om du får en kommentar blir allt bättre.Så ta tag i dej själv och ryck upp dej.Du,precis du bakom datorn,telefon är V A C K E R.



Kommentarer
Postat av: Fanny

DUU ÄR VACKER!! om du fösöker går allt. Skolan e snart slut, håll ut till slutet! kram :)

2013-02-18 @ 19:10:39
URL: http://fannymartin.devote.se
Postat av: amanda

hödu du e no en åv täjj finast människor ja känner tu, både på utsidon å insidon!<3 å du väit att ja finns jenn om e ji na, bara å ring :) puss på dej min ängel

2013-02-18 @ 20:10:07
URL: http://eal.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide