GOTT NYTT ÅR 2013

måsta bara ha med sisa bilden eftersom alla bara talar om sånt här
Gott nytt år nudå,är lite efter men har inte orkat blogga.Jobbigt.Gårdagen var nog helt bra.Åkte till Jennie kring 9 med Lina och firade nyår där då.Riktigt bra kväll och nyår.Åkte väl hem kring 2 till Lina.Somnade väl kring 3 och vaknade kring 1.Chillade då bara och kollade Gustav på tv,haha.Mamma kom efter mig halv 4 och när jag kom hem gjorde jag mat och chillade.Ikväll har jag haft besök.Vi kollade film,Chihuahan från Beverly Hills 2.Hon åkte väl hem för en timme sen och nu kollar jag bara serier och det ska jag fortsätta göra tills jag går och sover,gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide