HAPPY BIRTHDAY

Idag fyller en riktig sötnos år,hihi.Eftersom jag inte får lägga upp bilder på pyret så säger jag ett STORT grattis till pyret i alla fall.Sen senast då? Har arbetar idag och igår och ja, har fått blogresponse att funka igen.hjee.Så nu får ni fråga frågor igen.Igår efter arbetet blev det byn så vi chilla väl mest och var och simmade till korshamn,jävlar vad kallt.Idag då jag kom hem kollade jag serier för jag var så himla trött. Sen kom Amanda hit,eller ja hon bor här denna vecka.Hela långa veckan,skojjskojj.Jag åt mat och sen firade vi henne med lite tårta (jaesåhimlabra).Fick sen besök av Janice,Jennica,Ronja,Lucas och Alexander. Vi har kollat nån helt galen film haha.De åkte hem för en stund sen och nu ska jag kolla serier och duscha.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide