B E K Ä N N E L S E R

Jag blir så ledsen då jag kollar på perfekta människor och deras kläder,hus osv.Jagåvill
Jag är typ allergisk mot vindruvor,ananas och kiwi
Då jag flyttar vill jag flytta till ett höghus där jag ska få ha lägenheten högst upp
med takvåning och underbar utsikt
Älskar gamla låtar
Jag vill gifta mig på en strand eller vid ett stort vackert vitt hus
Älskar weheartit
Vänner som jag inte har känt jättebra förr har kommit mig närmare på sistone,je
Jag blir himla lätt besviken
Musik är bästever
Denna sommar ska inte göra mig besviken
Hundvalpar är så himla söta så jag dör
Hatar då folk har perfekta kroppar,hehe förlåt
Jag ser upp till mamma,pappa,farmor och mormor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide