SITZ 2013

Hejhejhejhejhej,igår åkte jag till malax tidigt på dagen.Väl där började vi fixa med pompoms,sy tröjjor,fixa smink och allt där i mellan.Skitkuuul!Efter vi äntligen blev färdiga for jag och fanny till emilia och fixade det allra sista för kvällen.For sen på sitzen och det var faktiskt riktigt kuul.Vi hade temAt "ursäkta jag tror jag kom fel".Det bjöds på allt från roliga lekar,pizza och food till olika roliga straff.Som ni kanske ser på bilden så var jag och emilia utklädda till cheeleaders hihih.Vi åkte väl hem där vid halv 2 till fanny och idag har vi inte gjort så speciellt mycket.Är i alla fall hemma nu och ska börja på med finskaord och en presentation,sen ska jag också hinna städa,träna och ut med cookies.
 ser ju förresten ut att ha skitbruna ben på bilden,hohoh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide