SNART HÖSTLOV

Några av mina senaste instagrambilder.
Idag har jag haft en riktigt kul skoldag.Har inte varit det minsta trött och humöret uppe,förhöret gick bra,fick beröm på finska och såna små saker.Väl när jag kom hem var det inte lika roligt,eller att packa är alltid roligt men förhör osv så nej tack.Pluggar som bäst stenhårt på finskaorden och ska snart ta en paus och packa det sista och träna lite grann.Detta blir även kanske mitt sista inlägg före jag åker om jag inte bloggar imorgon från bilen.Annars hörs vi på måndag om en vecka och ha ett megabra höstlov,men inte för bra vill ju inte missa allt liksom haha!Stora pussar och kramar härifrån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide